Monday, April 21, 2014

İğneyle kuyu kazma sanatı / Patchwork (kırkyama)







İnstagram anı paylaşmak için çok güzel de bloğumun gönlümdeki yeri bir başka sanki...






Bu yarım projeyi daha önce İnstagramda paylaşmıştım -bitirince tamamını paylaşacağım söz - Kendileri çok havalı bir kedi pozunun yer aldığı çocuk yatak örtüsü olurlar ! Bu kadarcık ipucu yeter değil mi?






Kumaşın renkleri çok hoşuma gidiyordu artanları atmaya hem gönlüm razı olmadı hem de patchwork eğitmenim sevgili Çiğdem hanım zinhar buna izin vermezdi zaten :)))







Küçük küçük parçaları toparladım,kenar uzunluğu sadece 2 cm. olan altıgenlerden kalıp kestim ve başladım puzzle gibi birleştirmeye...






Bitince ne olacağı belli değil ama aklımda pofuduk bir kırlent yapmak var gibi...

Dediğim gibi bu iş iğneyle kuyu kazma işi sonu hiç belli olmaz ...


Hem kesiyorum hem dikiyorum,bir şeyler üretirken çok ama çok mutlu oluyorum,arada pencereden dışarıyı seyre dalıyor,parka oynamaya gelen çocukları ve köpecikleri uzaktan uzaktan seviyorum ♥


Not: Şimdi merak eden dostlar olur ,ortada torun falan yok (zamanı gelince o da olacak inşallah ) sadece canım minik şirin şeyler dikmek istiyor hepsi bundan ibaret :)

Herkese mutlu bir hafta dileklerimle

Kalın sağlıcakla!

No comments:

Post a Comment