Monday, April 21, 2014

KENDİ MASALINIZIN KAHRAMANI OLUN :)



Çayınızı kahvenizi aldıysanız , bol fotoğraflı , bol cicili.. rengarenk bir post sizi bekliyor :) 






Çeşitli kutlama hazırlıkları yapanlar beni beklesin demiştim.. Bugün Butik Masal'ın renkli dünyasına dalacağız hep birlikte.. 






Öncelikle tüm bu güzel şeyleri hazırlayıp özel günlerinizi daha güzel hale getirip , farkınızı ortaya koymanızı sağlayan Sema Hanım'la tanışalım ve Butik Masal'ın hikayesini onun ağzından dinleyelim :) 






Merhaba ben Sema.İşletme mezunuyum.Evli ve iki çocuk annesiyim..Çocuklarımdan sonra çalışma hayatıma son vermek zorunda kaldım ve hiç pişman olmadım :) Uzunca bir zaman el işleri ile ilgilenip keçeyi keşfettim ve keçenin sıcaklığını hissettim:)..Uğraşması çok keyif verdi bana..Renklerle kombinler yapmak ve keçeyle oynamak inanılmaz keyifliydi benim için ve keşfettiğim günden şu güne gelene dek hep 'daha güzelini yapabilir miyim acaba' dedim.







Denedim ,uğraştım,çalıştım..


ilmek ilmek işledim keçeyi..



Evimin küçük bir kısmını atölye haline getirip,fırsat bulduğum her boşlukta çalışmaya başladım..


Galiba işim buydu benim..;)






Sonra Butik masal doğdu..








Sözü Sema Hanım'dan yine ben alıyorum şimdilik sonlara doğru yine görüşeceğiz kendisiyle  :)






Ürün yelpazesi oldukça geniş ve burada görecekleriniz Butik Masal'ın harika ürünlerinin ufacık bir kısmı sadece.. 


daha fazlasını , 

Facebook'ta buradan :  https://www.facebook.com/ pages/-Butik-Masal-/ 171093722914108


Instagram'da buradan : www.instagram.com/butik_masal


Blogspotta buradan :  http://permaren.blogspot.com. tr/  


görebilir

ve kendi masalınızı yazması için Sema Hn.'a bu adresten ulaşabilirsiniz : permaren@gmail.com :) 






hadi masal dünyasına dalalım :) 






Butik Masal sizler için neler üretiyor  ? :) 






-Bebekler için temalı kapı süsleri;













Yakından bakalım :)













Gerçekten masal gibi bunlar.. 










ve beni olmayacak şeyler düşünmeye sevkediyorlar hihi :) 

















-Keçeden dolgulu harflerle yapılmış kapı süsleri;










Emin şu korsanlıyı görmesin :) 

















-Keçe bebek şekeri

















Bunları görebilir amaaa :) 


şu an tepemde yanan ampulün dediğine göre bunlardan çok güzel sünnet hediyesi olurmuş :) halihazırda henüz sünnet olmamış bir oğlum olduğuna göreeee bunlardan misafirlerimize dağıtma şansım hala var demektir 






kızım içinde şu minnak sarı kafalar pek ideal :) 













-Bebek bantları ve patikleri













Favorilerimi yine yakından yayınlıyorum :) 


















-Baby shower-Lohusa taçları-Çeşitli süslemeler

















-Doğumgünü hediyelikleri





Bende zamanında kendi çapımda keseler yapmıştım.. yalnız şu an bunları görünce "bunlar keseyse benimkiler neydi acaba ?" demekten kendimi alamıyorum :) çok tatlılar..


















-Söz-nişan-nikah-kına hediyelikleri


Tepemde yine ampul yandı :)


bunlar dolap kulplarına asılabilir pek güzel olur.. hatta kapı kollarına..


















-Özel tasarım söz-nişan tepsileri







Yasiiinn sözlenebilir miyiz ? hihi :)






















-Süslü sepetler









Vee..


-Anı defterleri






-Takı yastıkları

-Yenidoğan hediyelikleri






-Hediyelik magnetler-anahtarlıklar ve keçeden yapılabilecek aklınıza gelen herşey:)





Burada da "bu kadar ciciyi bi arada görünce ben" konulu fotoğrafımız var :)








Ve tüm bu güzel şeyler bu sıcak ortamda üretiliyor.. 


















İşine ve müşterilerine verdiği önemi gösteren cümleleriyle söz yine Sema Hn. da :)








Felsefem ben bi sipariş versem nasıl olmasını isterim diyerek çalışmak..çünkü yaptığım işle pek çok kişinin hayatında bir ya da iki kez yaşayacağı bi özel güne katkıda bulunuyorum.. mükemmel olmalı..Alan kişinin içine sinmeli..tabi benimde..







Şimdilerde ise blog,facebook ve intagram hesaplarımdan beni bulan ve ürünlerime sahip olmak isteyen insanlar için sevgiyle üretmeye çalışıyorum:)










Siparişleriniz için bana ulaşabileceğiniz mail adresim :  permaren@gmail. com






ve diğer sosyal medya hesaplarım:






Facebook:






https://www.facebook.com/ pages/-Butik-Masal-/ 171093722914108






Blogger:






http://permaren.blogspot.com. tr/






Instagram:







www.instagram.com/butik_masal




*Ürünlerinizin Çatı Katı Blog sosyal medya hesaplarında yer almasını istiyorsanız iletişim : catikatiilkay@gmail.com 























No comments:

Post a Comment